توریستهای صکص در تایلند و جای خالی اخلاقیات


دخترکان تایلندی در آغوش مردان اروپایی

تایلند کشور عجیبی ه . هر کشوری توی دنیا به یه چیزی مشهور شده . برزیل با فوتبال و قهوه ، ایران با قالی و گربه ، اسپانیا با ماتادور هاش ، آلمان با اتومبیلهاش ، ایتالیا با مد و لباس و پیتزا و افغانستان هم با تریاک و افیون تو این آشفته بازار تخصص گرایی و مزیت نسبی ! ، سهمی که به تایلند رسیده چیزی نیست جز س ک س . شنیده ام این کشور عرضه کننده بهترین و بیشترین سرویس های جن سی با کمترین قیمت ه و از همین رو بسیاری از توریست ها فقط و فقط با هدف کامجویی این کشور را انتخاب میکنند .
بازار پر از مشتری خارجی س ک س از یک طرف و فقر عموم مردم از طرف دیگه اما باعث شده که جمع کثیری از مردم این کشور دختران کم سن و سالشون رو وارد این حرفه کثیف کنند .
اما داستان به همین جا ختم نمیشه . باراز پر سود س ک س برای مشتریان خارجی و صادرات فاح ش ه های کم سن و سال به کشور های همسایه – به ویژه ژاپن و کره جنوبی – ظاهرن اونقدر کشش از خودش نشون داده و اونقدر تقاضا برای کالای تازه تر داشته که پسر های نوجوون رو هم به سوی خودش جذب کرده .

دقیقن خاطرم نیست در کجا اما جایی در خبر ها میخوندم که پسران نوجوون تایلندی به منظور تحریک آمیز تر به نظر رسیدن و به اصطلاح ش ه وت انگیز تر شدن در نظر مردان مسافری که به واقع میشه اسم توریست س ک س  بر اونها گذاشت از دارو هایی استفاده میکنند تا سبب برجسته تر شدن ویژگی های زنانه در بدنشون شده ، مانع بروز و ظهور خصوصیات مردانه در اونها بشه . دلیل اونهم که مشخصه : چرا که در پایتخت س ک س دنیا ، نون توی مفعول بودن ه

تجارت کثیف سکس در تایلند بیداد میکند


فارغ از متن گزارش گونه یالا که تنها ارائه یک سری فکت ها بود ، آیا هیچ به این فکر کردید که در این هیاهوی افیون و س ک س و پول ، جای اخلاقیات کجاست و ارزشهای انسانی کجا رفته اند ؟
راستی چه کسی مقصر ه ؟ اون پدر و مادر تایلندی که بچه رو به دنیا آورده اند اما از عهده مخارجش بر نمیان و مجبورند اون رو به دست باند های برده داری جن سی بسپرند ؟ دولت تایلند که در ها رو باز گذاشته تا هر کس از راه رسید با این توجیه که داره ارز وارد کشور میکنه ، دخترکان و پسرکان اون کشور رو به بستر عیش و نوش خودش ببره ؟ و یا اون توریستی که از آمریکا و اروپا و ژاپن میاد تایلند تا رویا های جن سی سرکوب شده اش رو با هم آغوشی با دختر بچه ها و پسر بچه های معصوم ارضا کنه ؟ واقعن کی مقصره ؟ بعید میدونم مقصری پیدا بشه . اگر هم پیدا بشه احتمالن قرعه به نام اون کودکان بی گناهی میفته که توی دورانی که باید توی کوچه با هم سن و سالهاشون بازی کنند ، به اجبار باید شاهد و پذیرای کثیف ترین و حیوانی ترین لحظات زندگی مردانی باشند که تنها و تنها میشه اونها رو با این نام توصیف کرد : توریست های س ک س  .

منبع عکس نخست در اینجا
عکس دوم از ارشیوشخصی است و منبع آنرا در اختیار ندارم

The URI to TrackBack this entry is: http://aaryoo.wordpress.com/2008/03/29/sex-tourism-and-morality/trackback/

خوراک آراِس‌اِس دیدگاه‌های‌ این نوشته.

38 دیدگاهبیان دیدگاه

  1. سالهای ساله که اخلاقیات نادیده گرفته شده حتی تو کشور خودمون برده داری جنسی وجود داره اما چون مخفی نگه داشته میشه پنهان مونده مگر دختران ایرانی نیستند که تو عرب نشینهای خلیج فارس هم بستر شیوخ عرب میشوند تا درامد کسب کنند ایران در وضع بدی بسر میبرد از هر لحاظ

    قبول دارم که توی کشور ما هم برده داری جنسی هست . اما باید پذیرفت که در این حد و به این شدت به هیچ وجه نیست . قبول ندارید ؟

  2. حال نکه تو کشور خودمون که اخلاقيات رعايت میشه از اين مسائل نیست
    اتفاقا خيلي اينطوري بهتره چون معلومه که کي چيکارست

    چطوری بهتر ه ایمان جان ؟ اینکه خونواده ای دختر 12 ساله شون رو بفروشند به باند های فحشا ؟

  3. وقتی اخلاق نسبی باشه و هرکس تعریف خودش رو از اخلاق داشته باشه غیر از این نمیشه.

    البته نمیتونم زیاد باهاتون موافق باشم چرا که نسبی گرایی اخلاقی در بسیاری از کشور های جهان از جمله اروپا تفکر غالب ه اما در هیچکدومشون این وضع حاکم نیست و قانون همه چیز رو در کنترل داره

  4. [...] توریستهای صکصی در تایلند و جای خالی اخلاقیات [...]

  5. کمتر از دو دهه پیش مگه تو همین کشورهای همجنس بازی قبیح بود الان قانونی شده !!!
    شاید فردا هم بگند بچه های قرن بیست ویک تو عصر فوران اطلاعات خودشون خوب و بد رو تشخیص میدهند و سن قانونی سکس را پایین بیارند.در فرهنگ ماکیاولی و آدام اسمیتی ،نفع و لذت حرف اول رو میزنه.
    حال اون اروپایی در کشور خودش نمیتونه با یک بچه 12 ساله همبستر بشه میره تایلند … کامبوج.. حتی برزیل..
    اروپا خودش دم از حقوق زنان میرنه ولی برزگترین پذیرنده زنان برده جنسی از اروپای شرقیه. زنانی که اکثرا با فریب کاریابی به اروپا برده میشند و استثمار جنسی میشند…

    :( متاسفانه همین طوره

  6. میتونم بگم همتون خوابین و بچه مرفه!!!
    نون بخوام بخرم 45 دقیقه باید تو صف میمونم یا اگه شیر بخوام سهمیه بگیرم باید دو ساعت تو صف باشم ولی الان: یه معتاد تو کمتر از ده دقیقه شیره پیدا میکنه،مشروب خوار تو کمتر از 5 دقیقه ویسکی و شامپاین میخره،و اونایی که تو خط ج.ن.د.ه بازی هستن با یه تلفن یه دختر ردیف میکنن!!!

    معلومه که خیلی خوابین….دنیا رو آب میبره شما رو خواب میبره!!
    یه طنز دردناک هست که میگه: یه سری توریست میان ایران از یه بازاری میپرسن «روشن فکراتون کجان» یارو میگه «تو زندان اوین» میگن «پس دزداتون کجا میخوابن؟» بازاریه میگه «زکی!مملکت رو کی اداره کنه؟»
    حالا شما برید از تجارت س.ک.س تو تایلند حرف بزنید عقب مونده ها…من 17 سالمه دونه دونه معتاد شدن دوستامو به چشمم میبینم،تزریق هوا با سرنگ تو رگ پشت گردن،مادرایی که به بچشون میگن ایکاش سقط میشدی ولی بدنیا نمیومدی،حالا توی عقب مونده از تایلند حرف میزنی!!!
    این یعنی اینکه تو فرق ینجه با علف رو نمیدونی!

    :) عزیزم خیلی بیشتر از اونی که شما فکرش رو بکنی من در بطن اجتماع هستم اما به دلایلی که ضرورتی به گفتنش نیست ، هر حرفی رو نباید همه جا زد . از ابراز لطفت هم ممنون ;) میذارم به حساب سن و سال کمت . شاد باشی عزیزم :)

  7. درود.
    نقد جالبی بود.
    پیروز باشی.

    ارادتمندم رفیق :) شما به حقیر لطف دارید

  8. «کثیف ترین و حیوانی ترین لحظات زندگی مردانی باشند »

    نظر شما نسبت به سکس واقعا همینه!!!؟

    نظر من نسبت به تحارتی که کالاش سکس باشه همینه . خواهش میکنم دقت فرمایید . سکس به عنوان بخش لاینفک از زندگی انسانی نه تنها امر مذمومی نیست بلکه از بنیادی ترین نیاز های بشری ه اما وقتی که تبدیل به بستری بشه که یه پیرمرد 70 ساله که پول داره ، بیاد و با یه دختر بچه 12 ساله اینکار رو بکنه ( اونهم تنها به این دلیل که اون دختر و خانواده اش فقیر ه و نیاز به پول داره ) از نظر من این کار تبدیل به یک رفتار کاملن حیوانی میشه

  9. آریو برزن عزیز و محترم سلام

    سال نوی شما مبارک. ببخشید که دیر دارم خدمت شما عرض تبریک می کنم. برای تان سالی پر از شادی و خوشی و سلامتی و دوستی و مهر و محبت و سربلندی و افتخار و سلامتی آرزومندم.

    ممنون از پست زیبای تان. راستش من خودم نمی دانم در برابر این «قدیمی ترین حرفه بشر» باید چه بگویم؟ اگر توهین نباشد به تعدادی از بانوان جهان، آن خانم هائی که از میان خواستگاران به پولدارترین شان پاسخ مثبت می دهند را چه باید نامید؟البته تعدادشان در جوامع مختلف کم است ولی بنظر من آن هم نوعی فحشاء است.

    در هر حال موفق و خوش و شاد و سالم باشید.

    با تقدیم احترام
    محمد (ققنوس)

    سلام محمد جان .
    لطف دارید شما :) سال نو بر شما هم مبارک و فرخنده باد
    اما در مورد اینکه بین فاحشه گری و گرایش به شمت خواستگار پولدار تر رایطه مستقیم برقرار نماییم من البته کمی اکراه دارم . چرا که به نظرم آن میتواند نشان دهنده نگاه واقع گرایانه آن دختر بوده باشد به زندگی .
    نمی دانم . قضیه پیچیده ای است .
    به هر حال بی نهایت سپاس برای کامنت :)

  10. اول ببين از چه قومي حرف ميزني و بعدش دم از اخلاقيات بزن!!
    انگار براي گربه بگي قد قد و براي مرغ بگي ميو ميو!
    هر كشوري شرايط خودش رو داره، چيزهايي كه شما ميگي بيشتر توي همين كشور خودمون معني داره.

    ببخش پرهام جان . حالا چرا دعوا داری دوست عزیز ؟ میخوای آدرس بدم بیای بزنی تو گوشمون ؟ ;)

  11. عزيز جون

    آدرست اين پست رو عوض كن يا حداقل يه – ميون كلمه سك-س بزار.

    به ما هم سر بزن.

    http://miandeh.wordpress.com

    چشم رفیق . :)

  12. این وسط همه مقصرن…هر کس قدرت فهم داره مقصره…حتی شاید من و شما.

  13. توضیحمو تکمیل می کنم …هم کسی که باعث و بانی بوجود آمدن اون زمینه هست مقصره و هم کسی که از این وضعیت سواستفاده میکنه…و من شخصا و کاملا قبول دارم که حاضرم از گشنگی بمیرم ولی دزدی نکنم و همچنین موارد مشابهش رو تا چه برسه بچه ام رو مجبور به تن فروشی کنم…
    ولی متاسفانه این صحبت محکوم به نظر شخصی بودنه.

    موافقم . البته این رو هم باید در نظر داشت که نگاه ملل مختلف نسبت به مقوله صکص متفاوته .
    ممنون برای کامنتهاتون :)
    ارادت

  14. بي بي سي قبلا يه گزارشي نوشته بود راجع به بهره برداري از كودكان در تايلند. و گزارشي از يك نفر انگليسي كه به تايلند ميره و با به خطر انداختن جانش با اين باندها مبارزه مي‏كنه. من خودم در نيو زيلند زندگي مي‏كنم. بهتون اطمينان ميدم كه از نظر غربي ها اين حرف شما ” یا اون توریستی که از آمریکا و اروپا و ژاپن میاد تایلند تا رویا های جن سی سرکوب شده اش رو با هم آغوشی با دختر بچه ها و پسر بچه های معصوم ارضا کنه ؟ واقعا كي مقصره؟ “ خيلي مضحكه! از نظر غربي ها سكس با زير ١٦ سال به هر عنوان عملي بسيار غير اخلاقي محسوب ميشه. و معمولا در قوانين اشد مجازات را داره (البته اشد مجازات در اكثر جاها اعدام نيست). متاسفانه تبليغات ٢٤ ساعته صدا و سيما ومسوولين در اينكه اخلاق در غرب به انحطاط رفته اثرش را در شما به جا گذاشته! واقعيت اين است كه اخلاق در غرب بسيار هم اهميت داره. بنابراين معمولا در اين طرف دنيا مقصر اصلي اون توريستها محسوب مي‏شن و اگه كسي هم پيدا بشه كه چنين عملي انجام داده بشه پدرش را در مي‏آرن. حتي اگر در خارج از كشور باشه. ضمنا همين چند روز پيش يه نفر ٢٠ ساله را به خاطر اينكه روي اينترنت پورنو كودك داونلود كرده بود با همكاري پليس آلمان دستگير كردن! اگه در stuff.co.nz بگرديد احتمالا پيدا مي‏كنيد.

    دوست من بر خلاف تصور شما من اصلن مشتری صدا و سیما نیستم :)
    منظورم هم از بکار بردن نام اون کشور های اروپایی و آمریکایی اتهام فساد زدن به اون کشور ها نبود بلکه منظور اون اقلیت توریستی بود که برای اونکار میرن به تایلند و کشور های مشابه که البته چون ساکنین این کشور ها ثروتمند ترند ، توریست بیشتری هم دارند طبیعتن
    . ممنون بای کامنت . ارادت

  15. قربون شكلت برم، ميشه بگي تكليف ما كه از ايران داريم ميريم تايلند تا وارد بازار گي سكس بشيم و مفعول هم هستيم و ميخوايم حالي و پولي از توريستهاي فاعل ببريم چيه؟
    ميشه بگي ما كجاي اين كلاف كثافات شما قرار گرفته ايم؟

    راستي ميدونستي خيليها تو ايران با هم ازدواج ميكنند تا بچه هاي زيادي به دنيا بيارن و ببرن دبي بفروشن؟
    يعني صرف تو همينه فعلا. دوازده يا چهارده سال نون خور دونش رو سير ميكنن و بعد هم اندازه چهل سال خرج كردن در ميارن. زرت و زرت هم مرده ميكاره و زنه ميزاد. پسراش رو همينجا ميفروشن به باندهاي مواد فروشي و حمل و نقل مواد و گدايي و فال فروشي و كوفت و زهر مار و دختراش هم ميبرن دبي.
    شما خوبي؟
    ما هم خوبيم.
    شب خوش.

    من هم خوبم . شب شما هم خوش

  16. راستي از كشورهاي مسلمون و بخصوص ايران بيشتر از همه ميرن تايلند.
    اروپا و امريكاييها كه گشنه دختر تايلندي نيستن كه قربون شكل ماهت!

    :)

  17. تقصیر خداست!

    تقصیر ما آدماست دوست من

  18. سلام
    یه عرضی داشتم خدمتتون. برای بیانش می تونم یه ایمیل ازتون داشته باشم؟ اگر لطف کنید به ایمیلم ارسال کنید یا تو وبلاگم باهاش کامنت بزارید خیلی ممنون میشم.

    خواهش میکنم دوست عزیز . بهتون ایمیل زدم :)

  19. سلام آریو جان . سال نو مبارک . امیدوارم سال خوبی داشته باشی . من آدرس وبلاگم عوض شده اومدم بهت بگم که لطف کنی آدرسمو تغییر بدی . دوباره بهت سر می زنم . حق نگهدارت .

    http://www.rostaniha.com

    اینم فیدم

    http://feeds.feedburner.com/rostaniha

    سلام مدیر جان . امیدوارم سال نو بر شما هم فرخنده و خجسته باشد .
    در مورد آدرس وبلاگتون هم اصالاعت شد :)
    ارادتمند
    آریوبرزن

  20. سلام.
    شرمنده از اینکه برای عرض ادب و گفتن تبریک سال نو دیر رسیدم،با این حال امیدوارم سال خوب و پر برکتی در کنار خونواده داشته باشی و باز امیدوارم امسال سال رسیدن به آرزوهای شما هم باشه.
    سال نو بر شما و خونواده محترمتون هم مبارک

    سلام بر گجموی عزیز و بزرگوار .
    خوبی رفیق ؟
    از صمیم دل سال نو و نوروز رو به شما تبریک و شادباش عرض میکنم .
    امیدوارم سال تازه برای شما سرشار از پیروزی و سلامتی و شادی باشه :)
    ارادتمند
    آریوبرزن

  21. salam…yani harki mire ya90darsad kesai ke miran thailand vase sexe?

    نه آقا ! من کی اینو گفتم عزیز من ؟ من گفتم سهم بالایی از توریست هایی که وارد کشور تایلند میشوند به واسطه ارائه خدمات خوب در زمینه صکص در این کشور هستش و اینهم ادعای من نیست بلکه آمار های جهانی اینو میگه . این آمار ها به حدی جدی ه که به تایلند عنوان پایتخت تجارت صکص جهان sex trading capital اطلاق میشه .

  22. سلام بر ایرانیان بزرگوارودارای تاریخی عظیم وپر بار
    افسوس وصد افسوس بر ما ایرانیان که چه بودیم وچه شدیم
    خدا رحم کند بر ما ایرانیان که چه میکنیم و چه بلایی بر سر فرهنگ اصیل خودمان می آ وریم آخ

    درود دوست من
    سپاس برای کامنت پر مهرتان :)
    ارادتمند

  23. سلام .
    اول از هرچیز باید بگم که مطلب شما اونقدر جالب بود که با وجود کارهای زیادی که داشتم حتی تمام نظرهای در این مورد رو خوندم .
    قبل از این باید بگم که من 32 سالمه و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی هستم اینو گفتم که بعداز نظر دادن تحقیرم نکنی که خیلی تو متن جامعه هستی و یا نظرم رو نذاری به حساب کمی سن و سالم :
    1 – معقولانه به نظر میرسه که در ابتدا مشکلات جامعه خودتون رو بررسی یا اطلاع رسانی کنید و راه حل ارائه بدین تا بعد از حل اونا به سایر جوامع برسیم.
    2 – شما که میگذارید دیگران نظر خودشون رو بدن دیگه چرا تحقیرشون میکنید ویا باهاشون مخالفت میکنین ؟ چون اوناکه نمیتونن تو همون قسمت از خودشون دفاع کنن ؟

    سلام
    لطف داری دوست من :)
    از آشنایی با شما بی نهایت خوشوقتم . من هرگز به هیچ خواننده ای چنین جسارتی نمی کنم دوست عزیز.
    حق با شماست اما در مورد جامعه خودمون در مورد بعضی چیزا که نمیشه حرف زد در مورد سایر مسائل هم که اینقد گفته شده که نخ نما شده . تازه تنوع هم بد نیست ها :)
    من کی کسی رو تحقیر کردم دوست عزیز ؟ یه نمونه میدی؟ در ضمن من جواب دادن رو واسه خودم وظیفه می دونم به عنوان احترام به کسی که نظری داده ( لطف کرده ) وگرنه برام راحت تره که فقط اوکی بزنم جای نظر دادن . این رو هم فراموش نکنید که من اگر کسی جواب نظر من رو بده اون رو هم پابایش می کنم . چه ایرادی داره دیالوگی شکل بگیره ؟ تنها برای پابلیش کردنش هم یک شرط گذاشته ام . نظر فوق حاوی الفاظ غیر اخلاقی نباشه
    ارادت
    آریوبرزن

  24. سلام.شنيدي ميگن هركسي رابهركاري ساختن؟خوب اونااينتوري هستن تازه خبر نداري اگه بخواي عكس هم بندازي 100دلاربيشتربايد بدي شماهم بجاي حرس خوردن سعي كن استفاده كني

  25. سلام
    آقا من یه سوال داشتم میخواستم بدونم اسن کسایی که بهشون میگن شیمیل ( لیدی بوی) در اصل زنن یا مادر زادی اینجورین یا همون پسرایین که گفتین دارو مصرف میکنن یا …. (ممنون میشم جوابشو به میلم هم بفرستین)

    ارسال شد دوست من :)

  26. دوست عزیز اولا سکس در تایلند زیر 18 سال ممنوعه و 15 سال شما رو میندازه زندان
    از این مسایل که بگذریم همین تایلندیها به ما ایرانیا کمترین احترامی نمیذارن
    به یاد احترامی در گذشته ها داشتیم ای داد

    1- این جرائم و اقدامات معمولن غیرقانونی صورت میگیرد
    2- بی منزلتی ما در دنیا تثصیر خودمان است دوست گرامی و ربطی به تایلندی ها یا اماراتی ها ندارد
    ارادت

  27. دوست عزیز واقعا تحت تا ثیر قرار گرفتم حق با تو…(.^.)

  28. salam vaghean narahat konandast matalebe bala va be door az shakhsiat va ensaniate 2roste ke too keshvare khodemoon ba tamadone 2500sale etefaghaye kheyli bad tar az in miofte
    vali tie ha ha ham dg shooresho dar avordan har khoonevade ee ke mishnasam rafte vase mosaferat unja minalid az barkhorde khanoomaye oonja va harakate rakikeshoon tooye khiaboon ha karashoon vaghean dele sang ro ham be dard miare oona va khnoomaye dg ee ke too iran va keshvar haye dg maashghool be in tejarate kasif hastan vaghean dg aberoo ee vase jense zan nazashtan
    va az hame dard nak tar ine ke hich komaki az daste hichki sakhte nist
    be ghole bazi ha khiale batele ama arezoo mikonam ke ye roozi berese ke in masael dg too donya vojood nadshte bashe.
    ba tashakoro sepase farvan

  29. بفرست بياد عكس ………

  30. با عرض پوزش، باید بگم کلا مسی را غلط رفته اید. من بخاطر کارم مدتی در تایلند زندگی کرده ام. اول اینکه اینگونه روابط زیر 18 سال اصلا وجود نداره و یک مورد که عاملش هم چند اروپایی بودند را پلیس برخورد خیلی شدیدی کرد. دوم اینکه برخلاف اورپا و کشورهای عربی، اگرچه این شغل کثیفی است، اما در تایلند برخلاف اروپایی ها و اعراب، بهیچوجه سیستم برده داری وجود ندارد، یعنی این مسئله بصورت شخصی و با اختیار انجام مل شود و هیچ سازمان دهی برایش وجود ندارد. همین دبی عزیز (!) پر از سیستم های برده داری از اقوام ازبک، تاجیک، افغان، چینی و فیلیپینی است و جالب اینه که در آنجا اثری از تایلندی نمی بینید. در تایلند خروج دختر ازدواج نکرده از کشور محدودیت های فراوان دارد. البته این جامعه با این معزل روبروست و متاسفانه آمار طلاق هم بسیار بالا. تاسف شدیدتر اینکه افراطی ترین توریست ها در این نوع روابط، اول ایرانی ها هستند و بعد اعراب. در آخر خوب است اینرا هم بدانید که خود تایلندی ها (حتی سکنه پاتایا) از افراد شاغل یه این شغل (که بقول ویل دورانت قدیمی ترین شغل بشر است!) متنفر هستند و این افراد عموما از دو استان فقیر نشین به شهرهای توریستی می روند. نکته عجیبی که در مورد این جماعت دیدم اینست که همه آنها از شاغلین به مشاغل شرافتمندانه بگیرید تا تن فروشان، درصد قابل توجهی از درآمد خود را برای پدر و مادرشان می فرستند و می گویند در کودکی مارا حفظ کردند و الان نوبت ماست که مواظب آنها باشیم!

  31. سلام خسته نباشید
    مطلبتون خوبه میشه کمی اطلاعات درباره ایدز در تایلند بدین.
    خوب باید نیاز جنسی را ارضا کرد هر کس به نحوی
    تنوع و تعدد طلبی در ذات انسانهاست(مردها).
    و جنس مونث هم خیلی بیشتر از مذکرهان
    چه باید کرد؟
    باید یک تناسبی باشد تا هر دو ارضا بشن.
    موفق باشین

  32. با سلام فقط می توانم بگویم متأسفم ولی واقعیت چیزی است که وجود دارد مثلا» تایلند وارد کننده سکس است و از این به اصطلاح تجارت در آمد ارزی کسب می کند در صورتی که ایران علیرغم میل خودش به یک صادر کننده سکس به پاکستان و به ویژه کشورهای حاشیه خلیج شده است. آیا وقت آن نرسیده است که جامعه پر التهاب جوانان ایرانی را ساماندهی کرد چون در اینجا بستر لازم فراهم است ولی چون محیط برای عرضه مناسب نیست سرمان را در برف کرده ایم و می گوییم همه جا امن و امان است در صورتی که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است .

    خلیج فارس دوست گرامی. لطفن دقت فرمایید

  33. با سلام و تبريك سال نو
    آقا چيزاي خوبي اونجا پيدا ميشه كه بايد رفت و كرد … حال!
    بيشرفا صد دلار اضافه گرفت براي سه تا عكسي كه گرفتيم!!!

    جانم؟!

  34. سلام بر همه شما عزیزان سال نو شما مبارک امیدوارم سال توام با موفقیت داشته باشید لازم هست بگم من هم تایلند رفتم شاهد آن بودم که چطور دختران معصوم به این کار مشغولند این کار در تمام دنیا به عنوان کار بد شناخته می شود چه با میل و علاقه چه با … چون در هر حالت از روی احتیاج مجبور به اینکار می شوند چه تایلندی چه ایرانی وچه مسیحی و چه …فرقی نمی کند از اون نوجوان تا اون خانومی که به این کار مشغولند معصوم هستندهرانسان ارزشمند است و فکر نمی کنم کسی بخواد خودش را فدای امیال پلیددیگران بکندامیدوارم روزی برسددر تایلند چنین بی بند و باری نباشد ناگفته نماند که تایلندیها انسان های مهربان و با صداقتی هستند.من برای تمام بندگان خدا چه مسلمان چه مسیحی و ..آرزومندم سعادت و خوشبختی مسیر زندگی شان باشد.

    درود بر شما تبریزلی عزیز. امیدوارم شما هم همیشه خوشبخت و موفق باشید
    ارادتمند
    آریوبرزن

  35. آقا سلام خسته نباشید من نه رفتم تایلند و نه چیز زیادی از تایلند میدونم فقط بگم حرفاتونو قبول دارم چون از این حرفا زیاد از تایلند شنیدم البته حرفای بقیه را هم تا حدودی قبول دارم.اینم بگم که چند وقتیه علاقه مند شدم برم کشورهای آسیای شرقی از جمله تایلند و با چشمام همه چیزو ببینم.من 18 سالمه و دانشجوی رشته حسابداریم.
    اطلاعاتی که گذاشتید واقعا خوب بود. خیلی خیلی سپاسگذارم

    خواهش میکنم دوست من. خوشحالم که توجهتون رو جلب کرد. امیدوارم باز هم به اینجا سر بزنید :)

  36. به نظرت تو کشور پر از نعمت ایران که هم به قول خودمون شیعه هستیم و یک دنیا هستیم تو اسلام و نفت و سرمایه ملی داریم چرا سکس پنهانی زیاده و خود ارضایی بیداد میکنه ؟خود ارضایی از هر سکسی بد تر ه.بهتر به مشکلات کشور خودمون بپردازیم تا کشورهای دیگه که هیچ ادعایی نه تو دین دارند نه سیاست.

    دوست من اولن چه کسی به شما گفته خودارضایی از هر نوع سکسی بدتره؟ کسی که خودارضایی میکنه حتا اگر فرض رو بر این بگیریم که داره به بدن خودش آسیب میزنه اما دست کم از اون آدمی بهتره که به شخص دیگری تجاوز میکنه و به این وسیله به یک آدم بی گناه آسیب میزنه. اینجوری به داستان نگاه نکردی؟
    در مورد نرخ بالای انحرافات جنسی توی ایران اگر چه جسته وگریخته چیزهایی شنیده ام اما راستش به این دلیل که آمارهای متقنی در این زمینه منتشر نمیشه و من دسترسی بهشون ندارم نمیتونم حرفی بزنم که مستند باشه. برای همین چاره ای جز سکوت نیست.
    راستی در مورد ادعای ما توی اسلام و دین و غیره زیاد جدی نگیر این حرفها رو. اینها فقط ادعاست عزیز جان :))

  37. با سلام

    پست جالبی بود.من 4 سال با این مردم زندگی کردم مردمی بسیار محترم وفهیم هستند درسته که کشورشون به سکس و.. معروفه اما به نظر من نمیشه به کل جامعه شون به این دید نگاه کرد میشه خیلی چیزها ازشون یاد گرفت اینم می دونیم که درصد مسلمان های اونجا خیلی کمه و اکثرا بودا

    رو می پرستند بودا هم به اخرت عقیده ای نداره.
    تایلند موقعییتش مثل کشور ما نیست که نفت و گاز داشته باشه تنها درامد کشورش از درامد توریسته .حالا از نظر شما توریت چی می خواد ؟؟ ازادی….
    یکی از خوبی های کشورشون داشتن مکان هایی هست که مختصه توریستهاست یعنی در ملع عام نیست که ازار دهنده باشه کما اینکه ما در جامعه خودمون به مراتب ازار دهنده ترشو می بینیم اونم در جامعه ای که به قوله خودمون اسلامیه وخمه مسلمونیم جای تاسف داره واقعا.
    میشه نیمه ی پر هر لیوانی رو نگاه کرد

    چشمها را باید شست….

  38. سلام
    من زنی هستم 42 ساله که تازگی ها همسرم به تایلند سفر می کنه و از این بابت ناراحتم و گفتم که نباید بری میتونید در مورد آمار ایدز در این کشور و بهداشت روسپی هایش برام میل بزنید؟ ممنون


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

