بگذار تا بگریم …

عشق و جدایی


بگذار تا بگریم ، چون ابر در بهاران ….. كز سنگ ناله خیزد ، روز وداع یاران
هر كو شراب فرقت ، روزی چشیده باشد …. داند كه سخت باشد ، قطع امیدواران
با ساربان بگوئید ، احوال آب چشمم …. تا بر شتر نبندد ، محمل به روز باران
بگذاشتند ما را، در دیده آب حسرت ….. گریان چو در قیامت ، چشم گناهكاران
ای صبح شب نشینان، جانم به طاقت آمد…. از بس كه دیر ماندی، چون شام روزه داران
چندی كه برشمردم ، از ماجرای عشقت…..اندوه دل نگفتم ، الا یك از هزاران
سعدی به روزگاران ، مهری نشسته بر دل….. بیرون نمی توان كرد ، الا به روزگاران
چندت كنم حكایت ، شرح این قدر كفایت….باقی نمی توان گفت ،الا به غمگساران

پی نوشت – جدن معتقدم نوشتن از عشق ، وقتی که کلام رو با یکی از شاهکار ادب پارسی آغاز کرده باشی ، کار احمقانه ای است …. و من احمق نیستم !

The URI to TrackBack this entry is: https://aaryoo.wordpress.com/2008/02/13/let-me-cry/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 دیدگاهبیان دیدگاه

  1. زنده باد سردار

    دربست مخلصیم آرسین عزیز :)

  2. عشق را چون ماهی دریا های آزاد
    لغزنده باید دید
    عشق را چون تیره و تارهای طوفان
    مبهم باید دید
    عشق را همچو شقایق های وحشی
    مغرور باید دید
    عشق را همچون پرستو های مهاجر
    رفتنی باید دید
    لیک عشق را با امید باید دید
    «گمنام»

    مرسی رفیق برای این کامنت زیبا و عالی :) جدن مرسی

  3. روز ولنتاین این جور شعرا ؟

    چه ایرادی داره رفیق ؟ :)

  4. خواهش می کنم دوست عزیز

    مخلصیم خانوم :)

  5. درود!
    نوشتن از عشق فقط باید صادقانه باشه .همین و بس
    عالی بود.
    بدرود…

    ارادتمندیم رفیق :)

  6. درود!
    با پست جدید به روزم.
    بیا ببین.
    http://1yas.wordpress.com

  7. درود!
    وبلاگ «رپ یاس» آپدیت شد.
    بیا ببین.
    در ضمن یادم رفت بگم موفق باشید.
    بدرود…
    http://1yas.wordpress.com

    به روی چشم :)

  8. هزار جهد بکردم که سر عشـــــق بپوشم
    نبود بر سر آتـش میســــرم که نجــوشم
    بهــوش بودم ازاول که دل به کس نسپارم
    شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم
    مرا به هیــچ بدادی و من هنـوز بر آنم
    که از وجـود تو موئی به عالمی نفـروشم

    ممنون دوست عزیز . شعر بسیار زیبایی بود . ارادت :)

  9. سلام آریو جان
    بالاخره من هم وبلاگ دار شدم .
    خوشحال میشم سر بزنی و احیانا تبادل لینک هم داشته باشیم .

    سلام سایه جان . خوبی ؟ تبریک میگم اساسی :) راستی پس چرا آدرس وبلاگت رو ننوشتی تا اضاقفه اش کنم به لیست دوستانم ؟
    ارادت .

  10. سلام به سردار اقا اين يدونه موزيك غمگين لري ه كه من خيلي دوست دارم گوش كنم حالي ببر

    [audio src="http://www.persianupload.com/download.php?file=3wbp8xdwnoqwtcqobkhi.mp3" /]

    ممنون سیروس جان . خیلی غمگین و زیبا بود :)

  11. ممنون آریو جان .
    فکر می کردم چون هم محلتون هستم ، یعنی وردپرسی هستم آدرس نمی خواد …
    به هر صورت این آدرس کلبه ی درویشی منه . سرافراز می کنی سر بزنی .
    http://hparadox.wordpress.com/

    وبلاگ شما اضافه شده بود عزیز :) از راه دیگه ای خودم رفتم و پیداش کردم

  12. خیلی مرسی

    خواهش میکنم خانوم :)

  13. شعر بسیار زیبایی است . ممنون

    باید از شاعرش جناب سعدی تشکر کرد نه از من خانم :)

  14. salam doost aziz az bazdidet mamnoon age momkene adres maileto be man bede

    خواهش میکنم :)

  15. چرا نوشتن از عشق بده؟ مرسی


پاسخی بگذارید

