پرده از راز ها برکنار میشود : عکس جواتی آریوبرزن

حتمن میدونین که یک بازی وبلاگی بامزه ای یه چند وقتی ه که راه افتاده که توی اون هر کسی باید از عکس های جواتی خودش بذاره تا اهالی وبلاگستان فارسی کسب فیض کنند . ما چند روز پیش توسط دوست و سرور عزیزمون شاتوتی دعوت شدیم به این بازی ، منتها به خاطر این که دسترسی به آلبوم های خونوادگی نداشتم ( همونطور که همچنان هم ندارم ، به این دلیل که بعد از اسباب کشی مادرم نمیدونه کجا گذاشته اونها رو ) نتونستم به موقع در این بازی شرکت کنم و از این بابت از همه ی عزیزان عذر میخوام . اما همونجا و در جواب شاتوتی و همچنین سایر عزیزانی که این حقیر رو به بازی دعوت میکردند عرض کردم که تصمیم دارم در پرونده های تحصیلی ام بگردم تا اگر عکسی قدیمی و سالم باقی مونده بود تقدیم کنم .

من در سن دوازده سالگی

از اونجایی که ما اساسن یا حرفی نمیزنیم یا اگر زدیم تمام تلاشمون رو میکنیم برای عملی کردنش ، پریشب بعد از کلی گرد و خاک کاغذ های قدیمی و پوسیده رو خوردن تونستم این عکس رو که مربوط به دوران نوجوانی ام میشه پیدا کنم .
باز هم از همه ی عزیزان و سروران بابت تاخیر در انجام وظیفه و همچنین در اختیار نداشتن عکس های بیشتر عذر میخوام . امید که به بزرگواری خودتون ببخشید .

ارادتمند
آریوبرزن


Published in: on آوریل 4, 2008 at 10:00 ق.ظ.  Comments (12)  
Tags: , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://aaryoo.wordpress.com/2008/04/04/me-when-i-was-younger/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 دیدگاهبیان دیدگاه

  1. سلام خوش تیپ،از چشات معلومه که کمی هم دست و دلبازی مگه نه؟!
    مطمئنم الان خوش تیپ تری!
    آخه مردها بر عکس خانوماوقتی پا تو سن میذارن خوشگلتر و خوش تیپ تر میشن.

    سلام رفیق . شوخی نکن دیکه بابا :)) خوش تیپ کجا بود داداش ؟
    در مورد الان هم بهتر ه دیگران نظر بدن اما به نظر خودم که همون …. که بودیم هستیم :))

  2. سردار چرا اینقدر عصبانی؟ این گجمو تعارف کرده باهات! وگرنه از چشمات میباره که میخوای کله عکس گیر! عکس خواه! و پدر جدشون رو از گردن بکنی!

    ای بابا =)) حصرت فضولباشی جان من اذیتمون نکن ;) ما آزارمون به یه مورچه هم نمیرسه به خدا . قیافه مون اینجوریه خوب . دست خودم که نبوده :))

  3. درود.
    نام آریوبرزن واقعا برازنده‌ی چنین چهره‌ای هست.
    پیروز باشی.


    ما مخلص شماییم خورشیدوش گرامی . پایدار باشی و تندرست :)

  4. تو جزو کلاه بردارایی که گنجیشک رو رنگ میکنن جای بلبل میندازن …. مرد مومن عکس پرسنلی گذاشتی واسه من ؟این عکس رو برای مدرسه انداختی …قبول نیست سردار …تو زرنگی کردی !

    ای بابا :)) شاتوت جان آخه به خدا الان عکسی غیر از این ، از دوران پیشاجوانی نداشتم . چی کار باید میکردم ؟ سه راه داشتم . یا اینکه یه عکس قلابی میذاشتم که با اخلاقیات و وجدان من سازگار نیست این قالتاق بازی ها . یک راه هم اینکه مثل این چند روز گذشته میگفتم عکس ندارم ( که خیلی ها باور نکردند و فکر کردند نمیخوام عکس هامو نشون بدم ، اولیش خودت ) سومین راه هم همین بود که برم از توی آرشیو مدارک تحصیلی ام که میدونستم کجان بگردم و عکس پیدا کنم . من این سومین راه رو بهتر تشخیص دادم چرا که احساس میکردم انصاف نیست بچه ها اینهمه عکس گذاشته اند و من هیچی نگذارم . با اینهمه باز هم شرمنده ام به خاطر این بضاعت کم ولی تردید نکن که به خدا هیچ کوتاهی و تقصیری در کار نبوده
    ارادتمند شما و همه ی عزیزان و سروران :)
    آریوبرزن

  5. مثلا این عکس جواتیه؟!!

    :)) بله دیگه خانوم . منتها از نوع جواتی ِپرسنلی ِمدرسه ِابتدایی :p

  6. سلام سردار
    ;)

    سلام بر یکی یه دونه گل گلاب. خوب داداش؟ :)

  7. چه قیافه سردارانه ای داشتی ، سردار

    ما خاک پاتیم آرش جان :) نچوب مارو

  8. آخی چقدر مظلوم به نظر میرسی البته فقط به نظر میرسی!

    ها ها ها . من خیلی مظلومم سیا جان.باور کن :p

  9. عجب تیتر باحالی…

    عزیزم این تیتر ( فسمت باحال اولش البته ) عنوان یک کتاب ه :)
    ارادتمن
    د

  10. سلام.
    عکست جواد نیست معلومه که اون دوره ها کلی دختر کشته مرده داشتییییییی

    ها ها ها . به بابا . مگه ملت عقلشون رو از دست داده اند رفیق ؟ ;)
    از این خبرا هیچ وقت و در هیچ برحه تاریخی نبوده :))

  11. خوشتیپ بودید ها :)

    شوخی نکن با ما جنبه نداریم رفیق :))

  12. سلام دیگه دوره ی اخر زمون شده
    ادم دوماد یردار باشه و تا حالا پدر زنش رو ندیده باشه
    ولی یک چیزی رو فاش میکنم
    این پدر زن اریو من بیچاره کرده تا این عکسشو مودار کردم
    ای ملت اهای
    این پد زن من کچل ه مو نداره ای

    :)) از دست تو سیروس


پاسخی بگذارید

